



iki gündür fatih terimle kalan 4 adet milli maç için görüşmeler yapılıyor. insanın aklına ister istemez komplo teorileri geliyor. şenol güneş gibi milli takımda dünya 3. lüğü yaşamış,mustafa denizli gibi sayısız zaferler kazanmış ve şu an boşta olan hocalar varken neden fatih terime gidildiğini bir çok gs taraftarı merak ediyor. türkiyede gerçektende derin bir futbol lobisi olduğuna insanın inanası geliyor bir an.
boşta olan ve milli takım çalıştırmış , çalıştırabilecek en az 3 adet hoca adayı yukarıda dururken,son iki sezonun şampiyon hocası ve büyük ihtimallede bu seneyide şampiyon kapatacak bir hoca neden milli takımın başına getirilmek istenir acaba ? fb ile gs arasındaki makas dahada açılmasın diye olabilir mi acaba ? hem sportif başarı anlamında hem maddi hem de yönetimsel anlamda gs çok ileri noktalara zıplamak üzere. eğer bu senede şampiyonlar liginde çeyrek final tarzı bir başarı ve gelecek bir şampiyonlukta gs o zıplamayı çok rahat yapacaktır. fb nin ersun hoca ile ve muhtemelen sezon içinde gelecek 2. hoca ilede başarılı olması bu sezon zor görünüyor. birde cas dan çıkacak sonuca göre zaten en az 2 sene hiç avrupada olamayacak. zaten şu an öne geçmiş durumda olan gs ufukta kaybolup gidecek.
ülkedeki derin futbol baronları acaba fatih terim hamlesiyle bir deneme mi yapıyorlar gs nasıl durdurulur diye ? çünkü tersi bir durumda fb yi üstüste 2 sene şampiyon yapmış bir teknik direktöre kim bu tarz bir teklif götürebilirdi acaba ? aziz yıldırım ın tepkisi ne olurdu acaba ?
fatih hoca diyelim kabul etti. milli takım ve gs ikisi bir arada aynı performansta gidebilirmi hiç ? diyelim milli takım başarılı oldu gs ligde kötü gitti. yada gs ligde başarılı oldu,milli takım 4 maçta berbat oynadı. medyadan fatih hocaya gelecek eleştiriler nasıl olur ? kesinlikle fatih hoca kalitesinde ve boşta hocalar dururken direk fatih hocaya gelinmesini pek iyi niyetli bir hareket olarak görmüyorum.
bu olayı derin futbol satrancında bir hamle olarak gördüğünü düşünüyorum gs yönetiminin.
neden aykut kocaman a gidilmedi acaba ? görev yaptığı 2 sezonda da gayet iyiydi Fenerbahçe performansı. yoksa ersun hoca dan sonra tekrar geri çağırılabilirde ondan dolayı mı ? ne gerek var değil mi birde milli maç stresinde aykut hocayı yıpratmaya ? fatih hoca nasılsa demirden çelikten. aynı anda hem gs hem milli takım hem japon 2. liginden bir takımı hemde kanada milli takımını çalıştırabilir. bunları yaparkende ligde fb ve bjk ye karşıda elini kolunu sallayarak şampiyonluklar alır değil mi ?
birilerimi çok uyanık yoksa bizmi çok bilimkurgu seyrediyoruz anlayamadım ....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder