27 Ağustos 2013 Salı

CAS tan %80 lehte karar çıkacakmış ???

   Ne bu şimdi allah aşkına ? Fenerbahçe yüksek divan kurulu başkanı yüksel günay bu şekilde açıklama yapmış . cas tan tersi bir karar çıkarsa ki çıkması yüksek olasılık taraftarın yüzüne nasıl bakacak ?

   3 Temmuz dan bu yana tek dedikleri başkaları da yaptı biz neden yakalandık oldu. temiz olduklarını ispatlayacak tek delil göstermeden diğer takımları da ateşin içine çekmek için çabaladılar. şimdi de kalkmışlar cas tan lehimize karar çıkacak diyorlar.

   UEFA ve cas 1 gün bile şikeden ceza verirse Trabzonspor un kupasını teslim etmeleri gerekiyor . ahlak ve adalet bunu gerektirir. Avrupa ya hiç bir takımımız gitmesin derken de biliyorlardı yaptıklarını . şike davasının Türkiye ve Avrupa daki yargılamalarında hep suçlu bulundular . polis fezlekesinden , savcının mütalaasına kadar oradan da hakimlerin kararlarına kadar hep suçlu oldukları belgelendi . biz bir şey yapmadık , yapsakta kimse bize dokunamaz diye diye taraftarlarını uyuttular hep .

  Arkalarına medyayı , yazarları , yorumcuları , siyaseti alarak topyekün saldırıya geçtiler 3 temmuz dan sonra . medya tayfasının büyük bir çoğunluğu zahmet edip iddianameyi bile okumamış . zahmet edip bir kaç sayfasına göz atsalar neler görecekler neler okuyacaklar . onlarda ne göreceklerini bildikleri için kafalarını kuma gömüyorlar . sanki iddianameyi okumayınca 3 temmuz süreci yaşanmamış sayılacak .

  Türk futbol tarihinin en büyük bombası 1-2 gün içinde patlayacak ama sanki hiç bir şey yokmuş gibi yayın yapmaya devam ediyorlar . bunun adıda gazetecilik oluyor . dünyada böyle bir skandal hangi ülkede patlasa ortalık yıkılırdı . zamanında italya da ortaya çıkarılan şike olaylarını aynı türk medyası günlerce haber yapmıştı . demek ki şike olayının haber değeri varmış . ama kendi çamurlu sularında şike patlayınca vatandaş haberdar olmasın diye ne yapacaklarını şaşırdılar .

  Hala daha hiç bir şey yokmuş gibi haber yapıyorlar ya pes doğrusu . cas Fenerbahçe yi suçlu bulduğu an türk futbol tarihi baştan yazılacak . yazılmak zorunda kalacak . Fenerbahçe nin şampiyonluğu ve bu şampiyonluktan elde ettiği gelirler sorgulanmaya başlanacak . gerçek sahibine iade edilmesinden başkada çareleri kalmayacak. asıl filmde ondan sonra başlayacak zaten. şampiyonluk kupasını ve maddi kazanımlarını Trabzonspor a vermemek için atılacak taklaları beraber izleyeceğiz .

  Sırf birileri organize bir halde iş çevirdiği için , olan koca Fenerbahçe klübüne ve gerçekten yüreğinde acısını hissedecek taraftara olacak . bu organize kişiler suçları ortaya  döküldüğü günden beri medyadaki tamamen duygusal yanaşmalarıyla birlikte süreci halktan gizlemeye ve yalan haberlerle şike olayından bir şey çıkmaz algısını oluşturmaya başladılar . başarılıda oldular . insanlara bıkkınlık geldi . bu düzen böyle gelmiş böyle gider dedi herkes . UEFA üzerinde de siyasi güç kullanarak etkili oluruz dediler. beklentide o yöndeydi . o kadar emindiler ki kendilerini savunmaya gittiklerinde bile savunma yerine UEFA ya gider yaptılar .

  Nasılsa Fenerbahçe gibi bir camiaya ceza verilemezdi . organize abilerimizde Fenerbahçe şemsiyesi altında yırtarlardı bu işten paçayı . geçmişte ufak tefek olaylarda bunları test  etmişlerdi . federasyon da tahkim de hakem kurullarında hep işleri görülmüştü . kendi adamlarını doldurduklarını ulu orta söyleyip gevrek gevrek kahkahalar atıyorlardı lüks avm lerin cafeteryalarında . kahvedeki vatandaşta tv başına geçip futbol seyrettiğini sanıyordu .

  Bu organize abiler için futbol iyi oynayanın kazandığı bir spor değil di . ne olursa olsun kendilerinin kazanması için dizayn edilmeliydi . yaklaşık bir 15 sene uğraştılar. kısmen başarılı oldukları dönemlerde oldu . ama artık deniz bitti .

  Cas kararından sonra Avrupa insan hakları mahkemesi diye bir yalan rüzgarı dizisi başlatacaklarını tahmin ediyorum . 2-3 senede öyle oyalarlar taraftarlarını artık . ondan sonrada diğer gezegenlerde başvuracakları bir merci varmı diye uzay yolculuğuna çıkarlarsa şaşırmam . benden tavsiye uzay gemilerini yapmaya şimdiden başlasınlar  ?  lütfen rica ediyorum medyadaki yanaşmalarınıda götürsünler gemilerinde . onlarsız uzay çekilmez . birilerinin pohpohlamasına yağcılığına uzayda da olsa insan ihtiyaç duyar sonuçta .

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder