hamit altıntopun geldiği günden beri oynayamadığı futbolun sorumlusu kim ? fatih hocanın ısrarımıdır yoksa geçmişinde bayern Münih ve real Madrid olmasımıdır ?eğer geçmiş kariyerinden dolayı ise bir insanın geçmişi bir insanı ancak bu kadar madara eder. geçmişin laneti diye film bile yapılır bundan.fatih hocanın ısrarı olmadanda her maç onbirde sahaya çıkamaz tabiki.fatih hocanın gs ya verdikleri ancak bilimkurgu filimlerinde görülecek türden.ama bir hamit için bu kadar kupayı başarıyıda gölgelemeye ve aklımızda antrenörlüğü ile ilgili soru işareti oluşturmaya gerek yok.
hamiti kadroda gördüğüm zaman nedense gs dan soğuyorum bir anda. elimde değil. benim gibi gs taraftarı çok arkadaşımdanda bunu duyuyorum.hamiti görünce maçı izlemeyen arkadaşlarım bile var.totem yapmışlar artık :)
ayağına aldığı her topta artık kaybettiği özgüven eksikliğinden paniklemesi iyice çileden çıkaran bir görüntü olmaya başladı.bugünkü antep maçında son adam olarak yaptığı faul ne kadarda futboldan koptuğunun kanıtıydı.tribünden herhangi birisini sahaya çıkarsan hamit kadar top kaptırır yanlış pas atar ancak.böylede devam ederse gs tarihinin maddi olarak en büyük kazığı olacak.taraftar gözündede en nefret edilen fügürü olacak diye korkuyor insan.fatih hocam ne olur artık bir dur de bu gidişe.senede 40 maç civarı oynayacakta hasbel kader uzaktan bir gol atacak diye bir futbolcuda ısrar nedir ya ?benide 40 maç oynat bende senede 1-2 gol atarım gs gibi bir takımda.hamit gibi sahada gezip gezip 90 dk oynamak zor olmasa gerek.
bu gece hakem son adam deyip kırmızıdan atsaydı ve o maç antepe dönseydi ne olacaktı ?
neyse yinede bir bildiği vardır deyip içimize atıcaz ama hamit sahadayken aldığımız galibiyetde kupada 2. planda kalıyor hep.maçtan sonra aklımda hep saha içindeki acınası halleri kalıyor.hamitin yerine iyi bir transfer veya kadrodan birisinin monte edilmesinin zamanı geldide geçiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder