28 Ağustos 2013 Çarşamba

CAS gevşetici !!! Lafla peynir gemisi yürütenler ...

  Sonunda Fenerbahçe lilerde dahil herkes rahatladı . 3 temmuz 2011 den yana federasyonunda üstün gayretleriyle örtülmeye ve sakız gibi uzatılmaya çalışılan türk futbol tarihinin en önemli olayı bugün itibariyle resmi olarak son halini aldı . son diyorum çünkü Avrupa da futbolun sahibi UEFA dır . bizde federasyon olarak UEFA ya bağlıyız. UEFA ve peşinden bir nevi UEFA nın tahkimi CAS Fenerbahçe yi şikeden suçlu buldu . artık deniz bitti . masallar bitti . futbol hukuku açısından son kararda verildi .

   Federasyonun acilen 3 temmuzla ilgili aldığı uyduruk kararları derhal gözden geçirmesi gerekiyor . kupayı hemen asil sahibine iade etmesi gerekiyor . Fenerbahçe li eski başkanlar , yazarların bir çoğuda artık bunu kabul etmiş durumda . şikeden resmi olarak ceza aldıktan sonra şampiyonluk kupası benim diyemezsin .

   Aziz yıldırım ve bu işlere adı karışan herkes klüpten elini ayağını çekmelidir. yeni gelen yönetimde ilk iş böyle bir şampiyonluğu da kupasını da istemiyoruz demelidir.bir çok Fenerbahçe li dostum da bu kanaatde . artık onların gözünde de o kupanın ve şampiyonluğun bir değeri yok . spor hukukun en tepesinden o şampiyonluk şike ile alınmıştır kararı çıktı çünkü .

   Fenerbahçe gibi 106 yıllık klübü bu işlere sokanların ve tapelerde de görüldüğü gibi para uğruna , transfer uğruna , aziz yıldırım a yalakalık yapmak uğruna bu işlerde adı geçenlerin Türk futbolundan çok acil defedilmesi gerekiyor . yıllarca Fenerbahçe şemsiyesi altında at koşturanlara da en sonunda bir dur diyen oldu . Fenerbahçe yi kendilerine kalkan yapıp maddi manevi bir yerlere gelenleride taraftarın artık görmesi gerekiyor .

   Şike ispatlansın bir daha yorum yapmam diyenler vardı . şike sürecinde herkese hakaret edenler ,tehdit edenler , çoluğunun çocuğunun üstüne yemin edenler vardı . nerde şimdi o tayfa ? çıkıp bir özür dilediler mi şike sonucu gelen şampiyonluk hakkında. duydunuz mu ? Trabzonspor ile ve hakkı olan istediği kupayla alay edenler vardı ? neredeler ? hangi delikteler ? gören oldu mu ? biz güçlüyüz . yaptıysak yaptık . paramız çok . kimse bize bir şey yapamaz diyenler vardı ?  başka galaksilere mi gittiler ?

  3 Temmuz dan bu yana Fenerbahçe nin önümüzdeki iki sene ile birlikte toplam kaybının 200 milyon Euro ya yakın olduğu söyleniyor . her laflarında son sözleri Fenerbahçe olan bu organize arkadaşlar bu zararı karşılayacak mı acaba ? duydunuz mu öyle bir şey hiç ? paradan geçtik , Fenerbahçe klübüne sürdükleri bu kara leke için kuru bir özür bile duymadık daha. 

  Fenerbahçe de gelecek yönetimin ilk işi , son 15 yıldır diğer klüpler ve biz diye bilinçli olarak, medyanın da desteğiyle  oluşturulan ayrımcı ve itici politikadan vazgeçmesi gerekiyor . her klüp birbiri için lazım ve vazgeçilmezdir. hiç bir klüp tek başına diğerleri de olmadan bir anlam ve değer ifade etmez .

  Futbol olsun diğer sporlar olsun büyüklüğün tek ve yegane ölçütü  şudur .  kazanılan başarılar , alınan kupalar . spor klübü olarak büyük olmanın başka da ölçütü yoktur . isterse 150 milyon taraftarın olsun , sportif olarak , kupa olarak , Avrupa başarısı olarak gerideysen en büyük ben diyemezsin. en çok taraftar bende , en çok para bende diyebilirsin . ama en büyüğüm demen için , ortada herkesten fazla kupan , içeride dışarıda herkesten fazla başarın olması gerekir. lafla peynir gemisi yürümüyor . organize olup yürüttüğünü sanırsın ama görüldüğü gibi o laflarda gün gelir tape olarak dökülür ortalığa.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder