26 Ağustos 2013 Pazartesi

Adrian ve Trabzonspor !!!

 Adrian la ilgili daha önce fikirlerimi yazmıştım .

"adrianın oynamadığı hiç bir maçta Trabzon  olgun ve zeka dolu bir atak yapamayacaktır bu çok açık. bu takımın alexi adriandır.ne olursa olsun ilk onbirin değişilmez oyuncusu olmalı ve onun üzerine bir oyun şablonu oluşturulmalı.klişe laflardan etkilenerek adrian koşmaz pres yapmaz mantığı trabzonspora kötülük olur. messi alex hagi ve eski fenerli oğuz çetin ne zaman pres yapmış veya doksan dk. hiç durmadan koşmuş. o mantıktan bakarsak 11 tane atletizm yapan arkadaş bulun onlardan takım kurun.sahaya çıkan onbir futbolcu 90 dk koşmalı tuzağına türk futbolu düşeli çok oldu ve gs hariç tüm takımlarımız bu fikir yüzünden Avrupa da çok madara oldu ve daha olacakta.
 kukesi karşısında adrian onbirde olursa ve olcan adında gerçek yerinde oynarsa maç 2-0 3-0 çok rahat trabzonun olur. "

 maçta bu arada 2-0 bitmişti adrian 11 deydi .

kukesi - Trabzon maçından önce yazmıştım bu yazıyı . linki aşağıda .

http://endirekserbest.blogspot.com/2013/08/trabzon-fc-kukesi-hakknda-mac-tahmini.html

  Adrian her maç 11 de kesinlikle olmalı . Trabzon un onun yaratıcılığına , paslarına , maç kitlendiğinde yapacağı sürprizlere çok ihtiyacı var . adrian 11 de oynamaya başladıktan sonraki golleri ve asistleri zaten herşeyi anlatıyor . mustafa hoca adrian ı bile istemeye istemeye 11 e koydu ilk geldiğinde . mustafa hoca elindeki adrian a göre taktik ve şablon oluşturmalı . zamanında alex ve hagi üzerine kurulan şablonlar gibi . en verimli şablonu bulduğu an Trabzonspor üst sıralara oynamaya başlayacaktır. yeterki kadro üzerinde deneyden vazgeçsin , formda oyuncuya forma verip , gerçek yerinde oynatsın .Trabzonspor unda yarışın içinde olduğu bir lig enfes olacak .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder