maç oynanmadan birşeyler yazmak tahminlerde bulunmak istiyorum. üstü kapalı,muğlak,politik şeyler yazarak ve maç bittikten sonrada ben demiştim demek en kolayı ama tarzım öyle değil ne yapayım. direk ve kesin şeyler yazmaya çalışıcam. bakalım ne kadarı tutacak ?
öncelikle maça ersun hocanın savunma ağırlıklı bir onbirle çıkmasını bekliyorum.tek forvetle çıkması büyük ihtimal.gerçi ersun hoca için hücum oynatır diye şehir efsanesi var ama geçen sene eskişehirdede ve bu sene fenerdede öyle aman aman bir hücum futbolu göremedik. ersun hoca yönetimindeki fenerin hazırlık ve resmi maçlardaki savunma ve hücum yönünde berbat bir durumda olduğu aşikar ama nedense medyada iyi yoldaymış gibi lanse ediliyor. medyanın bu şekilde davranması aziz yıldırım ve fener lobisinden korkudanmı yoksa bu şekilde fenere iyilikmi yaptıklarını düşünüyorlar orasıda ayrı bir muamma benim için.
zaten bu hayatda bir kadınları birde fener medyasını hiç anlayamadım :)
kilit adam bence webo dur.webo nun transfer olduğu günden beri ileri uçta fenere kattığı dinamizm ve futbol zekası feneri 2-3 level üste taşımıştır.webo dan sonraki fenerle önceki fener arasında fark vardır. ama ben ersun hocanın klişelere ve büyük isimlere takılıp weboyu yedek soyunduracağını tahmin ediyorum. sow tek forvet ve belkide kuyt bile olmayacak.daha emenike vardı dimi ? eğer Arsenal bu maçı kazanır ve emenikede konyadaki gibi goller kaçırırsa ersun hocayla beraber kredilerini tüketirler çok erkende olsa. konya maçında medya dillendirmesede tüm fenerliler emenikeye çok kızgın. en gerekli zamanda ve en kolay pozisyonlarda golü atamaması ve maçın kaybedilmesinin kızgınlığı ligin başı olduğundan belli olmadı ama Arsenal maçında kaçırılacak rahat bir golden sonra belli olur gibime geliyor.
neyse gelelim maça.maç fenerin savunmasıyla başlar. arsenalde ilk 10-15 dk. ortama bakar.bakarki fenerin geleceği yok yavaş yavaş gelmeye başlar.bundan önceki fenerin rakiplerinin elini kolunu sallayarak girdiği pozisyonlara arsenalde girmeye başlar.3-4 tane pozisyona girerse en azından bir gol bulur.ilk yarı 0-1 Arsenal lehine biter. eğer ikinci yarı ersun hoca forvet alayım gümbür gümbür hücum yapayım derse o zaman kendisininde son 45 dk. sı olur fenerde.eğer ikinci yarıda savunma yapmaya ve ilk yarıdaki arsenale göre bir taktik oluşturabilirse maç 1-1 bitebilir. ama ben yinede ersun hocanın Arsenal karşısında önceki maçlardaki gibi hatalar yapacağını öngörüyorum.2-0 veya 3-1 Arsenal lehinede maçın biteceğini düşünüyorum.
ersun hoca maça sow webo kuyt üçlüsüyle başlayabilir mi ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder