20 Ağustos 2013 Salı

CAS duruşma tarihleri ve spor medyasının doğal halleri...

"CAS'ın internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, ile hızlı yargılama konusunda anlaşan kulüplerden 'ın duruşması yarın, 'nin ise 21 ve 22 Ağustos tarihlerinde İsviçre'nin Lozan kentinde yapılacak. CAS prosedürü doğrultusunda kamuoyuna kapalı olarak gerçekleşecek
duruşmalara, kulüp temsilcileri katılacak. Açıklamada, Fenerbahçe ile ilgili kararın 28, Beşiktaş ile ilgili kararın ise 30 Ağustos'ta verilmesinin beklendiği kaydedildi."

  kararlar aynen onanırsa ne olacak ? iki takımımızda avrupada maç oynadığı için bu sene değilde öbür seneden sonramı cezalarını çekmeye başlayacaklar.medyada her zamanki gibi bu konuyla ilgili doyurucu bir haber araştırma okuyamıyoruz.sanki devlet sırrı.uefa sitesinden açıklayınca öğrenicez tüm ayrıntıları...
    .sanki bir konu hakkında hiç konuşmazsan  o konu bitmiş kapanmış hiç yaşanmamış mı oluyor ? türkiye sınırları içinde eğer fb ve gs aleyhine bir durumsa yıllardır sustukları konuşmadıkları ve konuşturmadıkları için öyle alışmışlar.refleks gereği şike olayı ile ilgilide 3 temmuzdan bu yana aynı yöntemi uyguladılar.ama bu sefer karşılarında hukuk yargı ve UEFA vardı. kahve köşelerinde gazete okuyup kendi arasında yorum yapan gariban futbol ahalisine uyguladıkları otosansür buralarda işlemedi. hatta tam tersine dahada büyük geri dönüşleri oldu. çünkü sürekli güllük gülistanlık yayın yapıpta sonucu hepte acı olunca bu sefer kahvedeki adamda irrite olmaya kıllanmaya başladı medyadan artık.
   3 temmuz sürecide medyanın yıllardır içine düştüğü yoz,yalaka ve klübüne göre haber reflekslerini kırması için bir milatdı.her zamanki gibi yine kolayına kaçtılar.zaten o yüzdende büyük klüp başkanlarının telefonlarıyla 1 saniyede işsiz kalabiliyorlar. atalarımız boşunamı dememiş "kıyakçılığın sonu ayakçılıktır"
  arada sırada İngiliz İspanyol medyasının spor sitelerine girip bir göz atsalar iyi olur.nasıl habercilik yapılıyormuş diye.ama eminim çoğunun yanınada İngilizce bilen bir tercüman lazımdır.büyük gazeteciler ya zahmet edip İngilizce öğrenmezler.klasik spor gazete sayfalarını hazırlayıp,klasik yalanlarını kustuktan sonra dolgun maaşlarıylada tatillere çıksınlar.
    bizde neden futbolda bu kadar başarısızız diye düşünelim.futbolla ilgili net ve temiz bilgi veren bir spor medyası yokki başarısı olsun futbolumuzun.hiçbirininde umrunda olduğunu sanmıyorum.tek dertleri kendi ördükleri bu örümcek ağının içinde avlanıp karınlarını doyurmak. bütün çocukluğumuz gençliğimiz onların çıkardığı spor sayfalarını okuyarak geçti. şimdi geriye sarıp düşününce ne kadarda kandırmışlar aldatmışlar bizi.
   gün gelir belki spor medyasındaki gereksiz, bilgisiz,eğitimsiz  ve sadece birilerinin adamı diye oralarda oturanlarında gittiğini görürüz.neden bizim spor medyamızda araştırmalarıyla haberleriyle Avrupa spor medyasına yön vermesin ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder