İlk 20 dk . çok iyi bir fener vardı. Eskişehir orta sahayı geçemedi. 20 den sonra biraz top yapmaya başladı . Fenerbahçe nin 30. dk. dan sonra oyundan tamamen kopmasının mantıklı bir açıklaması olamaz.18. dk da selçuğun arkadan kayarak rakibinin iki ayağını yerden kesmesine faul çalınıpta sarı kart çıkmamasınında açıklaması yok . lig tv tekrarını bile göstermedi lütfedip .
Caner in sol bekte oynatılması fiyasko. Eskişehir o kanatda maden buldu .son topları eveleyip gevelemeseler maç ilk yarı biterdi. Fenerbahçe de yüzüne bakılmayan özgür çek gerçekten çok iyi oynuyor . mevkisi ve oyun stili Galatasaray lı emre çolak ile birebir . emre çolak tan daha iyi bence her yönden özgür çek. bu sene dikkat edilmesi gereken topçulardan birisi olacak .
36 . dk. da emenike yuhalandı . ama lig tv nedense sessiz kaldı . 13 milyon Euro verilipte iki sezondur hasretle yolu gözlenen bir oyuncunun saraçoğlundaki ilk lig maçında yuhalanması lig tv spikerleri tarafından duyulmadı ve bizde haliyle buna şaşırmadık . .
Canerin eline çarpan bir pozisyonda , pozisyona yakın olan yan hakem bayrak kaldırmadı ama orta hakem düdük çalınca lig tv spikerinin yorumu aynen şu oldu " ben gördüm dedi hakem " yani Türkçesi yan hakem kaldırmıyor bayrağı ama sen taa orta sahadan görüyorsun öyle mi ? ama pozisyonun tekrarında görüldü ki kabak gibi elle oynama var . pozisyon tekrarında lig tv de yine sessizlik oluştu . Fenerbahçe aleyhindeki pozisyonların tekrarlarında ekranda derin bir sessizlik olması artık komik bir hal almaya başladı
şimdilik bu kadar . Fenerbahçe ilk 20 dk. da oynadığı gibi oynarsa bu maçı rahat alır . ama maç 30. dk dan sonraki haliyle devam ederse Fenerbahçe nin işi şansa ve ligin heyecanını şansa bırakmak istemeyenlere kalır .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder